carole.reismee.nl

Parabello en Paramaribo Zoo

Dit weekend geen gepland tripje maar gewoon lekker doen waar ik zelf zin in heb. Vrijdagzijn hier bijna alle stagiares standaard vrij om aan school te werken. In werkelijkheid wordt de vrijdag vaak wat anders besteed. Zo natuurlijk ook door mij haha !Vrijdag heb ik eerst lekker uitgeslapen en daarna ben ik met mijn klasgenootje en twee vriendinnetjes naar Jakana gegaan. Dit is een hotel met zwembad in de buurt. Dit zwembad is echt prachtig en hier kun je dan echt helemaal tot rust komen !

Vrijdag avond ben ik naar salsa les gegaan en na salsa les heb ik nog wat met mijn huisgenootjes gekletst.

Zaterdaghad ik toch nog wat gepland. Samen met een huisgenootje ben ik naar Parabello en de dierentuin geweest.

Parabello is een soort adventure park.Je kan hier ziplinen en kanoën etc. Eenmaal daar aangekomen zijn we gaan ziplinen. Dit was erg tof maar wel een stukje primitiever dat in Nederland. In Nederland zijn je materialen toch echt wel wat luxer en comfortabeler. Maar ach, dat was te verwachten natuurlijk in Suriname.

Na het ziplinen zijn we heerlijk gaan zonnen bij het meer en heb ik een nieuwe vriend gemaakt. Zie hier mijn nieuwe vriend: PIET

Toen we na een paar uurtjes wel uitgekeken waren bij het Parabello zijn we met de taxi naar de dierentuin gegaan. Maar wauw wat was dat een tegenvaller zeg! Het is echt gewoon sneu om te zien. Al die dieren in een piepklein hokje en ze kijken ook echt super sip! Als je voorbij loopt komen ze ook meteen naar het hek toe gelopen en kijken ze je met een heel zielig kopje aan. Ik wil het eigenlijk geen dierentuin noemen, een beter woord zou zijn een dierenhokje.

De dieren zagen er gelukkig verder wel mooi en gezond uit en het leuke is dat je alle dieren die je hier in de dierentuin ziet, ook in het wild kan tegenkomen!

Zondag heb ik gewoon wat geluierd thuis bij het zwembad en heb ik alles een beetje bijgewerkt. Toch nog een prima weekendje!

Tot volgende week

Xx

Reacties

Reacties

Mirna

Heei schattie,

Leuk om al je verhalen te lezen. Krijg steesd meer zin om naar je toe te komen.

xxx Mirna

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!