carole.reismee.nl

Eerste indrukken

Ik ben nooit ziek, maar nu..

Na de eerste maaltijd die we kregen in het vliegtuig ging het mis. ik voelde me niet goed. Ik dacht natuurlijk dat dit zo wel over zou gaan en dat er misschien wat spanning of iets dergelijks uit kwam. Maar enkele minuten later rende ik naar het toilet toe en kwam al mijn eten eruit. Daar zat ik dan, nog geen uur in de lucht en toch hang ik al overgevend boven de wc. Van de 9 uur durende vlucht heb ik zeker 1.5 uur op het toilet doorgebracht. Een goed begin is het halve werk zeggen ze wel eens. Maar ik mag toch hopen dat dat niet helemaal klopt.

Toen we eindelijk in Paramaribo aan waren gekomen op het vliegveld merkten we meteen dat we niet meer in Nederland waren. Alles ging op het gemakje. Ik bedoel maar, alle passagiers van het vliegtuig stonden in de rij omdat er visums gecontoleerd moesten worden. Maar ach, laten we dit op het gemakje doen, geen haast maken en maar twee mensen inzetten om een heel vliegtuig te controleren.

Toen we na een kleine 2 uur eindelijk toch eindelijk door de rij heen waren konden we onze koffers pakken. Toen we die hadden gevonden zagen we dat onze taxi's al stonden te wachten. Een voor mij en een voor Mandy, het meisje waar ik mee vloog.

Vanaf dat moment gingen we onze eigen weg. Ik naar mijn adres en zij naar die van haar. Toen ik na een klein uurtje rijden aankwam bij mijn huis werd ik openhartig ontvangen door mijn huisbaas. Ook was er iemand jarig die avond dus er was volop taart, 'speciale' cake, drank etc. Ik durfde het alleen niet aan om hiervan te eten omdat ik bang was dat het er dan weer uit zou komen.

Na eventjes kennisgemaakt te hebben en een rondleiding te hebben gekregen door mijn huis kon ik lekker m'n bedje inkruipen. Die koffers komen later wel, dacht ik. Toen ik op mijn kamer was sloeg de hitte wel in, wat was het hier warm zeg. Ook mijn kleine bedje was niet mijn lekkere bedje van thuis. Ik had er een hard hoofd in, maar gelukkig viel het mee. Het ligt eigenlijk nog best wel prima. (Nouja, misschien omdat ik toch wel heel erg moe ben geworden van vandaag.)

Slaaplekker iedereen !

Liefs, Carole

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!